OSS/FAQ: Ofte stilte spørsmål (..les gjerne før du kontakter oss!)

Her er en del spørsmål og svar på «ofte stilte spørsmål» vi får på telefon eller på E-post. Vi håper du kan finne svar på det du lurer på her!

Klikk på spørsmålet for å se svaret.

Firma- / gruppeturer, vi fikser ALT!

Vi har god erfaring med å tilrettelegge opplegg for firmaer/grupper. Vårt kontaktnett med gode samarbeidspartnere på destinasjonene sørger for at alt går som planlagt/ønsket.

Vi vil kunne ordne alt av det praktiske av hva dere ønsker, feks:

  • Opp-plukking flyplass med egen transferbuss til hotell
  • Ekskursjoner
  • Konferanselokaler
  • Restaurantbestillinger
  • Konserbestillinger………
  • whatever——

…vi får til det meste, bare utfordre oss!!!  😀

Send en E-post eller ring oss på 48025190

Oppgradering Old Trafford

Vi er nå blitt Official Hospitality Deliverer for Man Utd fotballklubb på Old Trafford,og har gleden av å kunne tilby deg en uforglemmelig opplevelse på Old Trafford med 76 000 andre Man Utd fans.

Du kan glede deg over følgende fordeler når du oppgraderer:

Du får skinnseter, gratis matchprogram, gratis kaffe og te og gode plasser på Old Trafford –
Egen inngang slik at du slipper alle former for kø og verter og vertinner som tar dere imot når dere ankommer. Du slipper alt stress omkring kampstart og vil ankomme til egen loungebar fra to timer før kampen begynner hvor dere kan kjøpe  mineralvann, øl eller vin og mat til en meget hyggelig priser. Etter kampen er denne VIP-loungen åpen i en time slik at du kan slappe av og unngå all transport kø hjemover.

Vi har fått mage tilbakemeldinger fra andre Man Utd supportere om at dette er kjempebra og vel verdt pengene.

Anbefales om man har med barn eller ikke.

Kan vi bestille på telefon eller per E-post?

Vi ser helst at bestillinger gjøres via vår nettside, www.fotballreiser.no, da unngår man misforståelser og man er mer sikret på at du har en gjeldende bestilling.

Har dere spesielle ønsker eller spørsmål, så kom med det i kommentarfeltet.

Er flyreisen inkludert?

Nei, som hovedregel må våre reisende ordne reise til destinasjonen selv. Flyselskapene har sterk priskonkurranse seg imellom, – og betingelsene for reisebyråer som oss gjør at vi får ett stort garantiansvar og store omkostninger med å behandle flybookinger.

Vi har bestilt billetter på nett, hva skjer så?

Innen ett par dager vil du få tilsendt reisetilbud/faktura og reiseinformasjon. Betingelser mht til avbetilling/betaling står der. Vi anbefaler at betaling gjøres med den KID som står på faktura, dette for å sikre at betalingen blir automatisk registrert, og videre behandling av bestillingen kan gå smertefritt.

Vi har betalt fakturaen, når får vi billettene/hotellvoucher?

Etter betaling sender vi ut hotellvoucher per E-post snart kampen er bekreftet og senest  innen 14 dager før kampstart.

Avhengig av stadion/kamp/type billett vil dere få billettene på en av disse 3 måtene:

  • Som elektronisk billett som dere må skrive ut
  • Levert på hotellet kvelden før
  • Noen type billetter må hentes på billettkontor på stadion på kampdagen

Er frokost på hotellet inkludert ?

Som standard er frokost IKKE inkludert, om ikke annet står i hotellinformasjonen dere får tilsendt.

VIKTIGE ting jeg må vite?

Vi anbefaler at dere leser våre reisebetingelser >> her.

Spesielt viktige ting:

  • Billetter må som man ikke finner på hotellet, MÅ ETTERLYSES INNEN KL: 11 KAMPDAGEN SLIK AT VI HAR MULIGHET TIL Å FINNE EN RESERVE LØSNING
  • DU/DERE er selv ansvarlig for å møte opp på korrekt kamp. Dag og tidspunkt for kampene kan flyttes, så tidspunkt på billettene kan være misvisende
  • Kunden oppfordres til å bære nøytrale plagg i forbindelse med fotballkamper, og er inneforstått med at Eventservice/fotballreiser.no ikke er ansvarlig for at kunden blir avvist f.eks for å ha hatt upassende antrekk, oppførsel, nytt alkohol eller annet som har medført bortvisning eller utestenging fra arenaen.

Viktige råd for fotballreiser til England

-Bestill så tidlig som mulig, også flybilletter! Norwegian og Ryanair tilbyr svært lave priser og har også direktefly til Liverpool, Manchester og London.

-Bestill reise fra fredag – mandag, da kamper kan bli flyttet til søndag.

-Hospitality billetter på Old Trafford kan anbefales!

-Ikke kjøp fotballbilletter på utenlandske nettsteder! Mange nordmenn blir svindlet hvert år.

-Du gjør lurt i å begrense deg til håndbagasje. Jo mer ledig plass i bagasjen, jo mer fotballstæsj får du med deg fra fotball-shoppen.

-Reiser du med Ryanair, sjekk inn via nettet. Dette kan du gjøre fra to dager til fire timer før avreise. Da trenger du å møte opp kun 30 minutter før avgang, og du prioriteres ved ombordstigning og får gå først om bord på flyet

-Møt opp i god tid og få med stemningen rundt stadion før kampstart. Det begynner gjerne 2 timer før kampstart.

-Vær varsom med supporteffekter, er du ikke garantert billetter hos det laget du er supporter til, kan du bli nektet adgang om du har supportklær for motstanderen.

Hvem står bak www.fotballreiser.no?

FOTBALLREISER driftes av Eventservice AS. Selskapet og dets grunnleggere har over 15 års erfaring med arrangering av fotballreiser til England, Spania, Tyskland og Italia. Vi er 4 medarbeidere og holder til i Oslo. Firmaet vokser stadig og vi sender flere og flere på fotballreiser hvert år.

Vi har opparbeidet og kvalitetssikret ett stabilt og pålitelig nett av underleverandører og samarbeidspartnere på alle destinasjoner vi selger fotballpakker til.

 

Idium-Gasellebedrift-300x244

GASELLEBEDRIFT
2014-2015-2016

 

Hva betyr det for meg at dere er medlem av RGF? (Reisegarantifondet)

>> Mer info på  https://reisegarantifondet.no/

Om Reisegarantifondet

Stiftelsen Reisegarantifondet administrerer reisegarantiordningen i Norge.

Våre viktigste oppgaver er å sørge for at arrangører av pakkereiser stiller  lovpålagt garanti og at de reisende får refundert sine forskuddsbetalinger og/eller en alternativ hjemreise når en arrangør går konkurs.

Det følger av pakkereiseloven at en arrangør eller en formidler av pakkereiser er pålagt å stille  individuell garanti (normalt i form av en bankgaranti) til Reisegarantifondet. Garantipliktige skal også betale et årsgebyr.

Alle som har kjøpt en garantipliktig reise hos en som har stilt reisegaranti, kan kreve refusjon fra Reisegarantifondet dersom reisen blir avlyst som følge av konkurs eller akkord hos arrangøren.

 

 

*** Fant du ikke svar til ditt spørsmål? Send oss da gjerne en Epost til [email protected], eller ring oss på tlf. 48025190 ***